Türkiye'nin En İyi Modifiyeci Motosiklet Sitesi TurboTuning !

Keşfedilmeyi Bekleyen Benelli TNT 250

Benelli bir İtalyan markasıdır. Kesinlikle Hindistan mı? Çin mi? diye kafanızda kuşkular oluşturmayın. Dünya’da bilindik bir marka ama malesef Türkiye’de pek benelli markası bilinmiyor. Benelli TNT 250 açık konuşmak gerekirse orjinal egzoz’u ile bana yamaha fz6 sesi veriyor gibi geliyor yolda uzadığında. Motora binen ve sesini duyan arkadaşlarda aynı fikirdedir. Peki bu İtalyan bebeği kim Türkiye’ye getiriyor? diye soracak olursanız Kubamotor bu markanın Türkiye’deki destekçisi. Bilindik üzre Kubamotor Türkiye’de en iyi motosiklet markalarında 1. 2. sıra aralarında gidip geliyor.

Benelli TNT 250

Birazda Benelli TNT 250 hakkında konuşalım…
Motor italyan malı olduğu için satış fiyatı euro üzerinden hesaplanıyor.

Benelli TNT 250 Kolay Kullanıma Sahip.
Başlangıç seviyesi olarak adlandırılan bu model kolayca anlaşılabilecek bir modeldir. Benelli TNT 250 bir motosikletten çok daha fazlasıdır. Bu motosiklet kesinlikle genç sürücüler için tasarlanmıştır. Kendini iki tekerlek üzerinde bir aşık gibi hisseden kişiler için tasarlanmış olan bu motosiklet, sportif görünüşlü duruşu ile uzun zaman ondan ayrı kalamayacaksınız. Ancak TNT 250 modeli sürülmeye başlandığında, uzun zamandır bütün diğer modelleri sürmüş olsanız bile, gücü ve performansından dolayı büyük zevk alacaksınızdır.

Benelli TNT 250 Güçlü Ve Güvenli Sürüş İçin Tasarlanmış.
Küçük, hafif ve kullanışlı olan TNT 250 modeli sportif görünüşüyle tam güven sağlamaktadır. Virajlarda hızlı ve pratiktir. Çevik ve duyarlıdır, yükselişi ve inişi ile büyük bir motor gibi durmaktadır. Metropol şehirlerdeki trafik mücadelelerinde yüksek müttefikleri vardır ki bu özelliğiyle TNT 250 diğer rakipleri arasında hemen fark edilmesini sağlamaktadır.

Benelli TNT 250 Üstün Alt Motor Teknolojisi İle Üretilmiş.
TNT 250 motoru 2 silindirli, 4 zamanlı, elektrikli yakıt enjeksiyonlu ve zamanlama sistemli ve duble kamşaftlı olmakla beraber 8 subaplıdır. Performansı güç ve tork verilerinde gösterilmektedir. 6 ileri vitesli olma özelliğine sahiptir.

Benelli TNT 250 Tasarım Açısından Naket Motorların Minisi Diyebiliriz.
TNT 250 modelinin kaportasındaki ince çizgiler zarif ve şık durmasını sağlar. Hatta görünüşte muhteşem bir dinamizm duruşu sergiler. Dikkatli ve zarif bitirişleri, ışık ünitesi, aynı zamanda hem klasik hem de modern duruşu tam kaliteli bir şase kullanıldığını açıkça gözler önüne sermektedir.

Son Olarak Benelli TNT 250’den Bahsedecek Olursak.
Çelik olarak tasarlanan şasesi taşıtın boyu ile aynı orantıda olması, taşıta kolay bir manevra kabiliyeti sağlamaktadır. Süspansiyon sistemi ters bir hidrolik özelliği ile yapılmıştır.
TNT 250 modelindeki fren sistemi yüksek kalite standartlarında yapılmıştır. Her koşulda mutlak güvenliliğini garanti eder.

Benelli TNT 250 Motor Özellikleri
Silindir Hacmi     249,6 cc
Motor Türü     2 Silindir, 4 Strok, 8 Valf, 6 Vites
Çap & Strok     Ø61 x 42.7 mm
Maksimum Güç     31.5 HP 11000 r/min
Maksimum Tork     21.2 N.m / 9000 r/min
Yakıt Sistemi     EFI
Yakıt Kontrolü     DOHC
Soğutma Sistemi     Su Soğutmalı

Benelli TNT 250 Süspansiyon Özellikleri
Ön Süspansiyon     Hidrolik
Süspansiyon Aralığı     115 mm.
Arka Süspansiyon     Salıncak Tarzı
Süspansiyon Aralığı     120 mm.
Ön Lastik     110/70-17
Arka Lastik     140/60-17

Benelli TNT 250 Güç Aktarma Özellikleri
Sürüş Sistemi     Standart
Ön Fren     Disk
Arka Fren     Disk

Benelli TNT 250’nin Boyutları
Uzunluk     2130 mm.
Genişlik     800 mm.
Yükseklik     1120 mm.
Yerden Yükseklik     180 mm.
Sele Yüksekliği     795 mm.
Dingil Mesafesi     1410 mm.
Kuru Ağırlık     185 kg.
Yakıt Kapasitesi     16 lt.


Bu Konuya 7 Yorum Yapılmış

    • İbrahim

      Kalkışı ağır bir motor ama hızlanınca çok keyifli.Normalde 300 cc için yapılmış bir şase var.Bu şase üzerine 250 cc motor konulduğu için kalkışta sadece biraz ağır kalabiliyor. 0-100 km hızlanma 7.5 -8 saniyelerde ki bu sınıf bir motor için gayet normal değerler.




      2



      0
  • sürücü

    çin malı motorları yuanla, japonları yenle sattıkları için italyan malının(çin’de üretilen) euro satılması çok mantıklı olmuş, böyle devam etsinler. Ama madem EU fiyatını kullanıyorsun, bari lastikleri de EU’da kullandıklarından getir ? Bu işin bir mantığı yok, böyle prestij de elde edilmez. Bu saçmalık dışında giriş-orta seviye için rekabetçi bir model. Tek tereddütüm fren performansı, motosiklete yabancı olduğumdan fikrim yok: kaliperler herhangi bir markayla değiştirilebilir mi? Ve tekraren: bu euro saçmalığı ciddi olarak bu markadan soğutuyor.




    0



    1
  • umut

    Arkadaşım güzel reklam yapmış ama insanları kandırmanın anlamı yok bu motor basbayağı çin de üretilen bir çin motorudur euroyla satmanın mantığı da prestij için olmuş. Almış binmiş arkadaşlardan tabi ki yorum almak isteriz.




    0



    1
    • benelli şirketinden 1 kuruş bile aldıysam Allah benim belamı versin sarp. Bizzat bu motora binen deneyen aylarca kullanan kişilerdenim. r25’den sonra üyelerime tavsiye ettiğim bir motordur.




      1



      0
  • İbrahim

    Arkadaşlar Ağustos 2016 ‘dan beri kullanıyorum.Çok memnunum. Sesi ve gidişi en azından şimdilik büyük motora geçme arzumu frenliyor.Basarsanız yakıyor doğal olarak , 70 tl benzinle 350 km normal ve ara ara basmalarla bu mesafeyi götürüyor. Efendi kullanımda 400 km’yi görüyor bu paralara. Çok dengeli buna emin olabilirsiniz virajlar çok keyifli ama şase biraz kısa olduğundan başta altımdan kayıyor hissi veriyordu ama alışınca tadı bir başka oldu. Kesinlikle tavsiye ederim




    1



    0

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

hd porno | rokettube porno